Бренд одягу byMe – простір твоїх цінностей. Ми створюємо речі з особливими сенсами. Крізь них прагнемо закохувати світ в українське. Тішимось, що це прагнення з нами поділяють і авторитетні ЗМІ. Цього року український виробник одягу byMe потрапив на сторінки видання Forbes в рамках проєкту «Next 250». Таку ініціативу Forbes Ukraine втілює вперше. У списку – 250 перспективних малих і середніх компаній. Кожною з них український споживач може пишатися. Мета проєкту – дослідити підприємництво на теренах України й розповісти про нього. Бренд жіночого одягу byMe – один з бізнесів, що його історією поділилося видання. Ми щасливі, що якомога більше людей зможуть почути про наші цінності й нашу місію. Закохувати в українське – наша мета сьогодні й у майбутньому. Ціль, заради якої наполегливо й натхненно працюємо. Ми тішимось довірою видання Forbes і прагнемо й надалі створювати особливий одяг. Український виробник byMe – про речі, що мають значення. В інтерв’ю для Forbes розповіли про:
- історію бренду byMe,
- першу колекцію,
- українські сенси,
- плани на майбутнє,
- виробництво й команду.
™ byMe – простір виплеканий із любові й натхнення. Створений родиною, він став нею й для всієї команди. Прагнемо, аби родинне тепло відчувалося крізь ідеї, що про них говоримо. Крізь українські сенси, що їх утілюємо. Адже вони близькі кожному серцю. Аби дізнатися більше про бренд byMe й проєкт «Next 250» переходь за покликом на портал Forbes: